fredag 18 mars 2011

Konstig dag

Åh, vad jag är trött! Det är verkligen skönt att det är sista kvällspasset på jobbet för den här gången.
Vaknade ju rätt tidigt i dag och åt frukost. Kollade lite på tv och så. Sen blev jag så himla trött. Tänkte jag skulle vila innan jag gick och tränade. Det var vid 11. Vaknade efter att ha drömt jätteäckliga drömmar. Då var klockan 13.30! Klädde på mig träningskläder och stack till gymmet.
Gick riktigt bra att träna trots mitt komatillstånd. Så nu har jag fått ihop mina två styrkepass den här veckan.
I morgon blir det skidåkning och på söndag kanske lite löpning. Får se hur det känns.

Ha en fin fredagskväll!

3 kommentarer:

Luiza sa...

Kanske var det den där äckliga drömmen som gjorde att du fick lite adrenalin ;).
Kul att det gick bra =)!

Läste att du träffade en vän härom dagen, en riktig vän! Det var fint sagt av henne =)!

Grattis till vikten.

Ha en fin kväll.
Kram

mjukismamman sa...

Tråkigt med sådana vänner! Eller vänner och vänner vet jag inte om man ens kan kalla dem om de sticker så.

Vad duktig du är som tränar så!
Kul med vikten! Grattis!

Ha en trevlig helg!
Mvh
Tina

Sussie sa...

Ja, det känns lite tråkigt.. Men det är som sagt deras förlust. Vi lever för olika liv helt enkelt.
Mitt liv har ju det senaste året gått ut på att ta hand om mig själv. Min sambo har verkligen varit tålmodig och stöttande. Det önskar jag att mina vänner hade varit också.
Nu känns det väl lite som om jag inte behöver köra lika hårt längre, och det är nog bra att bli lite mer social igen. :)

Ha en fin helg!