tisdag 22 mars 2011

Men åååh!

Hade verkligen ställt in mig på att gå morgonpromenad i dag. Kaffebryggaren var laddad, klockan ställd på 05.50 och kläder framlagda. Vaknade när klockan ringde och tänkte kliva upp, men somnade visst om.
Vaknade av att sambon sa: "Nu är klockan 20 över." Helvete! Skyndade mig att duscha och fixa i ordning mig och gjorde frukost.
Väl i köket med en filtallrik i handen tittade jag på klockan. 20 över betydde inte tjugo över sju utan tjugo över sex. Sambon måste ha tänkt fel. Vi hade alltså hunnit med promenaden ...

Så - nu har jag hunnit äta ordentlig frukost och tittar på lite morgon-tv.
I eftermiddag blir det träning! Hade ingen ork alls i går. Tror att det blir både löpning och styrka i dag faktiskt. Som ett litet straff för min klantighet. :)

Ha en riktigt skön tisdag!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Hihihi, ja , så kan det gå...ibland får man bara iinte till det, heöt enkelt.

Hoppas du hade en bra dag iaf och hann med lite träning =)!

Kram

Sussie sa...

Ja, ibland funkar ingenting som det ska.. :)
Kram!